Economic

Vodafone – o firmă ce-i determină pe mulţi să se porteze

VODAFONE tupeu

* Cetăţenii reclamă, noi titrăm, altcineva ar trebui să legifereze şi, mai ales, să (îi) controleze  ….!

Cu precizarea că, după publicarea în spaţiul virtual, online, a reclamaţiei abonatului, pe pagina ziarului au fost nenumărate postări, toate reclamând „tratamentul” şi chiar serviciile ce poartă marca Vodafone, redăm cu acurateţe plângerea clientului: 

După ce ani de zile am plătit un abonament de câţiva zeci de EURO, m-am adresat Vodafone cu rugămintea de a-mi micşora abonamentul dacă nici de-atât de mulţi bani nu îmi dau INTERNET nelimitat sau mai mult decât îmi rezervaseră ei prin abonament. După ce-am fost pusă în situaţia jenantă de a suna şi a sta în aşteptare minute în şir, după ce o angajată mi-a spus că Vodafone aparatindiferent cât de mare ar fi abonamentul ei tot nu-mi pot oferi INTERNET nelimitat, după ce o altă angajată, de-aici, din Slobozia mi-a zis că ar fi o posibilitate de a avea mai mult internet, doar că trebuie să achiziţionez un aparat şi, desiguir, să fac un alt abonament de 15 euro, AM DECIS CĂ E PREA MARE BĂTAIA DE JOC A Vodafone şi m-am portat cu abonamentul. Aparatul DE INTERNET însă a rămas în plată. Ştiind că, de regulă, un serviciu se plăteşte luna aceasta pentru consumul de luna trecută, sigur că atunci când am fost atenţionată prin sms că am restanţă o lună, m-am înfuriat şi am cerut lămuriri. Mi s-a explicat că drăcia aia de aparat pentru captare internet trebuie plătită „lună în lună”, am înţeles şi AM PLĂTIT!
Ca şi când n-aş fi fost un client care ŞI-A PLĂTIT LUNĂ DE LUNĂ, ANI DE ZILE, LA TIMP ŞI FĂRĂ SĂ SE REVOLTE DE TARIFELE PERCEPUTE (e o întreagă poveste cu facilităţile la cartele sau la abonamentele mai mici ca valoare, dar încheiate la o dată ulterioară încheierii contractului meu), VODAFONE mă dă pe mâna unei firme „specializată în colectarea Vodafone TUPEUcreanţelor”. Şi băieţii se pun (de-a dreptul! ) pe treabă şi trimit o ÎNŞTIINŢARE DE PLATĂ. După cum vedeţi, ea este datată la două zile DUPĂ ce eu achitasem întârzierea de o lună, întârziere care, repet, este UNICĂ şi ea se datorează faptului că a avut loc o neînţelegere a modalităţii de plată a noului abonament PENTRU ACEL APARAT.
Pe cale de consecinţă a tupeului de care, iată, dau dovadă cei care, ÎN CHIAR ZIUA CÂND SEMNEAZĂ ŞI ŞTAMPLILEAZĂ o hârtie (mai ales o atenţionare, o înştiinţare) nu verifică în contabilitate, ÎN REGISTRUL DE CASĂ, dacă nu cumva clientul şi-a achitat pretinsa creanţă, am decis şi eu să fac publice astfel de practici care, în multe (alte) cazuri stau la baza „PORTĂRII” în altă reţea decât Vodafone!
Celor care se vor repezi să-şi dea cu părerea părându-li-se că firma aia şi-a făcut datoria, le spun să mai citească o dată postarea mea şi să înţeleagă, mai ales, că NU era nici măcar o sumă foarte mare, doar jumătate din ceea ce se vede pe hârtie fiind datorie, cealaltă jumătate fiind abonamentul lunar.
Precizez că am recurs la această formă de protest numai şi numai în speranţa că atât Vodafone , cât – mai ales! – firmele „recuperatoare” vor înţelege partea lor de greşeală! Cei pe care nu-i interesează astfel de atitudine civică, n-au decât să ţină partea Vodafone şi să rămână şi pe mai departe în reţea!

1 Comentariu

  • Nu cred că doar Vodafone practică astfel de ”servicii”!. Toate firmele de acest gen practică aceleași metode. Despre Telekom, ”numai de bine”!.

Lasa un comentariu

5 × four =