Primăria Slobozia – peste 700 de angajaţi

Distribuie articolul:

primaria organigramaNici nu este de mirare că, văzând acest mare număr, mulţi dintre cetăţenii neaserviţi politicului şi administraţiei publice locale sunt de părere că Organigrama Unităţii Administrativ Teritoriale (U.A.T) este ea însăşi în stare să se constituie în acel „bazin electoral” – din ce în ce mai mic – de care are nevoie un candidat ca să ajungă primar.

29 Aprilie 2015. Şedinţa Consiliului local al municipiului Slobozia. Pe ordinea de zi, printre alte proiecte de hotărâre, şi rectificarea bugetului care este mare cât să ajungă să se realizeze cu mult mai multe decât se realizează, dar şi aprobarea organigramelor Direcţiilor, Serviciilor, Birourilor şi, desigur, aşa-numitul „Aparat de specialitate al primarului” care este Stoica. Alexandru Stoica.
Convinsă fiind că v-aş necăji şi mai mult dacă m-aş apuca, din nou, să vă întreb cât de mulţumiţi sunteţi de prestaţia celor aflaţi în birourile şi în spatele ghişeelor din Primăria municipiului-reşedinţă de judeţ, azi n-am să fac decât expunerea cifrelor şi a destinaţiei numărului de salariaţi.
Aşadar, avem aşa:
a) 150 angajaţi în „aparatul de specialitate al Primarului”;
b) 51 angajaţi la Poliţia Locală;
c) 259 angajaţi la Serviciul de Asistenţă Socială;
d) 195 angajaţi la DADP;
e) 16 angajaţi la Direcţia de cultură, sport şi tineret;
f) 25 angajaţi la Clubul Sportiv Municipal
g) 18 angajaţi la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor
Faptul că, din cei 150 de specialişti ce figurează (unii zic că mulţi fac figuraţie, alţii că foarte mulţi sunt chiar figuranţi), 56 se pre(a)ocupă de încasarea impozitelor şi taxelor pe care, mulţi dintre cetăţeni, le mai şi plătesc „cu anticipaţie” fiind momiţi cu facilitatea de a plăti cu 5 – 10% mai puţin, demonstrează dimensiunea tupeului de face ceea ce, practic, nu ar trebui să facă! Spun asta gândindu-mă la numărul mare de angajaţi la FISC, instituţia care, teoretic şi practic ar trebui să se îngrijească de plata tuturor birurilor. Cum e, în această privinţă, în ţările civilizate, sigur că ne-ar putea spune consilierii locali care s-au pre(a)umblat în „vizite de lucru” pretinzând că fac „schimburi de experienţă”. Dar, din cauză că onor consilierii locali, vreo 21 la număr, sunt şi ei tot un fel de angajaţi deoarece primesc, lună de lună, vreo 400 de lei fiecare, doar nu credeţi că au curajul de se opune unui aşa de „nesimţit” număr de angajaţi?
(I.G.)


Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *