Administrație

Trecerea peste Calea Ferată de la Drajna a fost batjocorită!

DRAJNA fb

Vă mai amintiţi? Nu cu multe luni înainte de această ispravă, Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a venit la Slobozia. Nu cu mult timp înainte de-această ispravă, șeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa, stimabilul Marin Dima, a semnat în calitate de beneficiar contractul pentru „Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Pasajul Denivelat Superior pe DN 21, km 105+500, la Drajna”. I-au fost atunci alături şi domnul Narcis Neaga – directorul General al CNAIR, dar şi parlamentari, reprezentanţii Prefecturii Judeţului Ialomiţa, autorităţie judeţene şi lDRAJNA 3ocale. Proiectul de infrastructură tranzitează trecerea la nivel cu calea ferată de la Drajna.

 Studiul de Fezabilitate al proiectului de investiţii a cuprins două variante. Cea mai agreată a fost cea care presupune un traseu paralel cu DN21, cu ocolire a satului Drajna, urmând a fi realizat şi un sens giratoriu la intersecția DN 21 cu DC 20. Lungimea aproximativă a acestui traseu va fi de 2,4 km, iar valoarea estimativă a contractului este de 432.000 de lei, fără TVA. După DRAJNAcum vedeţi, nici nu este o lucrare care să presupună cine ştie ce lungime şi ce anvergură, nici nu costă aşa de mulţi bani ca să nu şi-i poată permite, oricare dintre instituţiile responsabile financiar-administrativ!

Atunci, de ce nu se întrevede deja la orizontul aşteptărilor începerea propriu-zisă a lucrărilor? Nu, ceea ce aţi auzit despre lucrarea realizată zilele trecute, ceea ce vedeţi în fotografiile care însoţesc acest articol, nu poate fi altceva decât încă o „bătaie de batjocură”. Ca să nu zicem că-i praf în ochii celor care nu înţeleg de ce parlamentarii nu modifică legile (pe care tot ei le-au făcut atât de neruşinat DRAJNA 2de…permisive) care obligă autorităţile să parcurgă atât de revoltătoare proceduri parcă voit pline de ticluite meandre…

Deci, ce vedeţi că s-a lucrat acolo lângă şinele de cale ferată? Era asfaltul vălurit. Şi ce-au făcut „regii asfaltului”? După „părerea mea şi-a altor specialişti” au scobit puţin, au nivelat şi-au turnat nişte „maclavaiţ” care după câteva ploi (că nu cred s-apuce şi-un îngheţ!) se va „ghiorlăni” de-o să avem nu gropi în asfalt…

IONICA GHINEA

Lasa un comentariu

fifteen − four =