Administrație

Promisiuni 3 în 1 la Slobozia

PSD Ialomita

Flancat de conducerea PSD Ialomiţa în persoana preşedintelui Marian Pavel, a deputatului Ştefan Muşoiu precum şi a preşedintelui CJI Victor Moraru (ce rol are acesta şi/sau Consiliul Judeţean Ialomiţa în aceste proiecte nici noi nu ştim, din moment ce caşcavalul vine direct din Capitală via CNAIR), vicepreşedintele Senatului Rober Cazanciuc a venit la Slobozia să transmită presei locale şi implRobert Cazanciucicit alegătorilor pe cine trebuie să tragă la răspundere electoratul în cazul în care proiectul „Pasajul de la Dranja” eşuează sau termenele nu sunt respectate.

Se prefigurează tăieri…de capete

După modelul „ultimul venit, primul belit”, că altă rimă n-am găsit, vicepreşedintele Senatului Robert Cazanciuc a confirmat faptul că deputatul ialomiţean Ştefan „Fane” Muşoiu are zilele numărate în politică dacă nu pune în practică proiectul iniţiat de însuşi puşcăriaşul Liviu Dragnea, rezident cu drepturi depline la penitenciarul Rahova în prezent, care a promis încă de la ultima sa vizită în Ialomiţa cu ocazia învestirii lui Marian Pavel la şefia organizaţiei judeţene a PSD că pasajul rutier din bariera de la Drajna este o prioritate pentru parlamentarii ialomiţeni. Conform senatorului Cazanciuc, mâna dreaptă a lui Marian Pavel adică deputatul Muşoiu va plăti cu capul din punct de vedere politic o eventuală nereuşită în acest proiect, cu sau fără voia sa. „E un concept mai nou care se întâmplă pe la Bruxelles care se numeşte Ownership politic, adică să stabilim pentru fiecare proiect important un om politic care să fie răspunzătoStefan Musoiur cu capul lui. Şi am găsit omul în Ialomiţa, respectiv capul domnului Muşoiu pentru proiectul de la Drajna.” a spus acesta.

Deputatul Muşoiu dixit: „Sper ca viitoarea putere să nu treneze acest proiect”

Luat prin surprindere de declaraţiile colegului său din PSD, deputatul ialomiţean a dat-o la întors în stilul unui politician sadea afirmând că speră ca actuala opoziţie respectiv viitoarea putere să nu treneze special acest proiect cu singurul scop de a-l scoate pe parlamentarul ialomiţean din politică. Acesta a mai explicat faptul că toţi şi-au asumat acest proiect de la Drajna, menţionând inclusiv presa locală precum şi societatea civilă. Dacă stăm să ne gândim mai bine, această declaraţie are sens iar lucrurile în realitate aşa stau, chiar dacă asumarea a fost pusă inclusiv în cârca unora care nu l-au votat pe Ştefan Muşoiu în anul 2016 la alegerile parlamentare. Cu alte cuvinte, ialomiţenii peste noapte au fost puşi în situaţia de a-şi asuma promisiunile electorale ale unor oameni politici, cu sau fără voiaSDN Slobozia lor. Curat murdar, coane Fănică!

Mitel Grecu: trecutul, prezentul şi viitorul drumurilor naţionale din Ialomiţa

Secţia Drumuri Naţionale este condusă de 10 ani de acelaşi om, iar explicaţiile suplimentare sunt de prisos, chiar dacă acesta a oferit detalii despre sensurile giratorii care urmează să fie construite. Sau măcar asta a intenţionat, pentru că ceea ce a ieşit din gura directorului vă lăsăm pe dumneavoastră, cetăţenii, să citiţi şi mai ales să înţelegeţi, dacă puteţi: „Ăăă, deci sunt, ăăă, e predat constructorului (n.r. proiectul din imaginea alăturată care îl are drept supVictor Moraru hartaort de hartă pe preşedintele CJI iar explicaţiile sunt oferite de Mitel Grecu), constructorul este Oyl Company care asta, ăăă, într-o săptămână primeşte avizul şi de la poliţie. Asta costă două milioane şase sute, deci ăăă, termen de execuţie 3 luni.” Întrebat fiind dacă SDN Slobozia a ţinut cont de faptul că vorba aceea, iarna nu-i ca vara, şi că anotimpul rece precum şi sărbătorile de iarnă bat la uşă iar aceste lucruri nu permit ca astfel de lucrări să fie demarate, directorul Mitel Grecu a declarat: „Noi sperăm, ăăă, dacă vremea ţinând cont că astea, deci…”Marian Pavel

Marian Pavel monitorizează cele 3 proiecte

„Una dintre responsabilităţile pe care le are Ştefan Muşoiu este de a verifica, fără să ne fie teamă de trafic de influenţă şi mai ştiu eu ce, cum stau lucrurile. El trebuie să ţină legătura cu constructorii, să ţină legătura cu CNAIR-ul, să ţină legătura cu Ministrul Transporturilor şi să discute de fiecare dată pe aceste teme, pentru că este parlamentar de Ialomiţa. În momentul în care suni un ministru şi întrebi dacă a bugetat pasajul de la Drajna, nu înseamnă că faci trafic de influenţă, înseamnă că te interesezi de o lucrare care este de o importanţă majoră pentru judeţul tău.” a declarat preşedintele PSD Ialomiţa, senatorul Marian Pavel. Trebuie menţionat faptul că termenul oferit de autorităţile implicate în realizarea pasajului de la Drajna este de 24 luni de la data semnării ordinului de începere a lucrărilor, chiar dacă aceştia speră ca lucrările să se desfăşoare într-un ritm mult mai alert, astfel predarea construcţiei să se realizeze înainte dPod Lucraree termenul limită.

Podul peste râul Ialomiţa va fi gata în 12 luni

Întrebaţi despre zvonurile potrivit cărora constructorul care iniţial câştigase licitaţia pentru repararea podului a renunţat la onorarea contractului pe care l-a semnat pentru că autorităţile au efectuat o expertiză tehnică „nereală”, iar la faţa locului structura de rezistenţă a podului şi soluţia tehnică impuneau constructorului asumarea unor riscuri majore care periclitau siguranţa oamenilor care aveau să tranziteze podul peste râul Ialomiţa, reprezentanţii CNAIR prezenţi la această conferinţă de presă au infirmat acuzaţiile spunând că au acţionat în instanţă vechiul constructor. „A fost o expertiză iniţială, a fost un proiect tehnic în baza căruia s-a făcut prima achiziţie, s-a încheiat contractul, timp de mai bine 6 luni constructorul nu a făcut altceva decât să decoperteze structura actuală şi asta a dus la agravarea stării tehnice pe acel tip de element. Tocmai pentru că am ajuns în această situaţie noi am convocat expertul iniţial, această expertiză tehnică a avut un termen de 3 luni de zile şi atunci dumnealui a spus că datorită unor intervenţii pe care le-a făcut constructorul, este necesară realizarea unei alte expertize şi este normal că starea podului s-a deteriorat. Starea actuală nu pune în pericol structura de rezistenţă şi siguranţa participanţilor la trafic.” a declarat unul dintre reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). În completare, fiind întrebat despre durata de execuţie propriu-zisă pentru finalizarea podului din Slobozia, directorul SDN Slobozia a dat asigurări asupra termenului de execuţie, adică de 12 luni de la data semnăriVictor Moraru harta 2i contractului dintre autorităţi şi noul câştigător al licitaţiei.

Victor Moraru şi-a achitat o „datorie” către Tinel Gheorghe

Preşedintele CJI, Victor Moraru, a intervenit pe durata afişării planşelor de proiectare de către proiectantul desemnat în a explica „falsele acuzaţii” care i-au fost aduse de deputatul liberal atunci când acesta a spus că podul de la Dridu a fost luat de viitură în primăvara acestui an din cauza ploilor abundente şi mai ales din cauza calităţii slabe a construcţiei pe care Victor Moraru a înlesnit-o. Preşedintele CJI a afirmat faptul că, la fel ca şi în cazul viitorului pod peste râul Ialomiţa, pilonii podului din Dridu sunt îngropaţi în pământ la o adâncime de peste 20 metri, fapt ce asigurăTinel Gheorghe poze în totalitate construcţia, iar pozele cu malurile „spălate de ape” pe care deputatul Tinel Gheorghe le-a prezentat presei care a relatat la acel moment despre acele acuzaţii sunt irelevante şi rău intenţionate, motivaţia fiind pur politică. Acesta a oferit asigurări opiniei publice asupra podului de la Dridu afirmând faptul că lucrările au fost executate în conformitate cu toate normele tehnice iar siguranţa cetăţenilor nu a fost niciodată pusă în pericol aşa cum afirma opozantul său politico-administrativ.

 Victor Ghinea

Lasa un comentariu

two × 3 =